Fıkra

Fıkra hakkında herşey, Fıkra nedir kimdir, Fıkra sorular ve cevaplar. Fıkra nasıl. Fıkra niçin. Fıkra ne zaman. Fıkra neden...

Fıkra

Fıkra için sorulmuş sorular ve Fıkra verilen kısaca cevaplar, Bu nedir: Fıkra nasıl, ne zaman Fıkra, niçin Fıkra, Kim, nerede sorularının cevapları


Bahtsız bedevi kimdir

Bahtsız bedevi argo bir deyimde geçen kişidir. "Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı kovalarmış" şeklinde kibarca söylenecek sözde şanssızlık vurgulaması yapılmaktadır. Baht = Şans Bu sözdeki bahtsız bedevi kimdir, Genellikle şanssız kişiler için söylenebilir. O kadar şanssız ki yaptığı her iş ters gidiyor, her türlü aksilik başına geliyor. Bu aks,Fıkra...

Kısa Fıkralar

...orum ama hiç bişey anlamıyorum demiş hasta. Kısa Fıkralar   İSTİKAMET Temel trene binmiş,kontrol gelmiş ,biletinin İstanbul`a olduğunu ,trenin Ankaraya gittiğini söylemiş.Temel kendinden emin:Peçi maçinist yanlış istikamete cittiğini piliy mi ? ÜÇ DİL Temel ile Dursun Sultanahmette gezinirken bir turist kendilerine bir adres sorar.Turist in...

şoförün hergün gördüğü çobanın ara sıra gördüğü allahın hiç görmediği şey nedir

Şoförün hergün gördüğü çobanın ara sıra gördüğü Allah`ın hiç görmediği şey Aynada kendi yansımasıdır. şoför sürekli aynaya bakar, çoban ara sıra cebindeki aynaya bakar.        

Esprisine gülünmeyen adam kimdir

...ugün bir arkadaş anlattı,çok hoşuma gitti. Bi laz Fıkrası anlattı.Laz hep diyormuşki çevresine Bak ben hastayım ben hastayım. diyormuş.Kimse dinlemiyormuş kendisini.``Ben hastyım,ben ölücem,bana bakın felan Sonra demiş ben ölürsem mezar taşıma böyle yazim demiş.Mezar taşına yazmışlar.Demiş ben hastayım dedim dedim bana inanmadınız bak noldu şimdi?H...

Ferhat ile Şirin

Ferhat ile Şirin Hikayesi Erzen`in kadın hükümdarı Mehmene Banu kız kardeşi Şirin için bir köşk yaptırmaya karar verir. Dönemin en iyi nakkaşlarından biri olan Ferhatı bulurlar Köşkün içinin süslenişi sırasınd Ferhat`la Şirin birbirine sevdalanırlar.Mehmene Banu bunu fark ederek Ferhatı şehirden kovar ve tekrar girmesi yasaklanır.Amasya Hükümdar,Fıkra...